torsdag 2 december 2010

Det är bara att tuta och köra

Idag har jag varit i stallet och ridit världens finaste häst Viking. Han var verkligen jätte fin så det var super kul! Han har blivit så fin min kille :)

Efter det åkte jag och My ut på en liten sväng med B-lastbilen så att jag fick träna på att köra en sådan utan häst i först. Men det gick alldeles förträffligt. Så nu ska jag skjutsa My till Årsta runsten lördag och söndag när hon ska träna för Lennart Lindelöw och Piet Reymakers. Då blir jag skjutsen, perfekt då får jag i alla fall se på träningarna.


Piet Reymakers


Jag vill också träna för dom, det är liksom lite utav en once in a life time. Men då vill jag att jag och Viking ska vara lite mer back on track, jag menar jag vill ju inte skämma ut mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar