torsdag 2 december 2010

Värsta trendmissen

Nu när jag var och borstade tänderna kom jag på att jag var tvungen att visa er typ världshistoriens fulaste grej. Kaklet i vårat badrum. I och för sig är båda våra badrum något så sjukt fula. Dom är röda, väldigt röda dom som bodde här innan måste ha älskat rött.

Men det är inte det fulaste. Ser ni först är det vitmålat sen kommer det kakel. Dom har även gjort en bord av kakel mellan den målade väggen och det vita kaklet. Borden går i två rader varannan kakelplatta vit varannan röd. Bara det är fult.
Men titta riktigt noga på bilden:


Ser ni att på typ två kakelplattor så har dom typ tejpat fast något konstigt motiv av någon guldgrej. Vad är det ens för något? Vad det än är så är det skitfult!! Då blir jag lite fundersam, hm.. hur tänkte dom nu? Förmodligen tänkte dom inte alls. Varenda gång jag kommer och tänka på det blir jag full i skratt. Så extremt fult att man ens vill ha så det är mig ett under.

Sen ska ni veta att badrummen är inte det enda som är ogenomtänkt. Ni kan få se något annat någon annan dag.

Renovera skiten: Ja, fast nää, för är det någonting jag är trött på så är det hantverkare. Jag har bott i en renovering för länge nu. Renoverar vi igen tar jag seriöst in på hotell.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar